torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år!


Godt nytt år alle sammen! Da var vi i gang med det nye året og jeg håper du har hatt en utrolig fin feiring av både jul og nyttår.
Ikke minst at du er klar for hva det nye året bringer av nye opplevelser, smaker og gleder.
Selv har jeg hatt et fantastisk fint år, hvor spennende (og overveldende) utfordringer mildt sakt har stått i kø, men heldigvis har det ikke vært langt mellom de trygge gode og varme stunder heller.

Nå har jeg delt oppskriftene mine med dere i et halvt år, og det har vært så utrolig gøy og jeg har lært veldig mye. Tusen takk for all støtten både på bloggen og på facebooksiden, både ris og ros - ikke minst en STOR takk til alle som har delt siden og invitert venner og bekjente. Dette setter jeg veldig stor pris på!

Jeg håper dere er klare for flere herligheter, for det er mange flere der de kommer fra.
Her er et lite utvalg av de mest populære oppskriftene fra bloggen fra året som har gått:


(Trykk på bilde for oppskrift)


Vaniljelapper passer perfekt både til
frokost, lunsj og kaffekosen
Fransk løksuppe er en av mine
absolutte favoritter














Hjemmelaget tomatsuppe - enkelt
og SÅ godt!!!
Denne italienske pizzabunnen MÅ prøves!
Utrolig god, og svært enkelt!













Oppskriftene med jordskokk har vært
blandt de mest populære. Utrolig gøy
når det er snakk om så gode råvarer!
Bakt løk og hvitløk er helt utrolig godt!
Prøv med rødløk!















Sprø vårruller i stekeovn.
Her finner du en rekke oppskrifter med
gresskar.














Saftig focaccia
Eplemuffins og eplekake












Farlig gode butterdeigstenger

Peanøttsnacks












Klassisk amerikansk cookies

Julens favoritter:

 Sjokoladenuff
Sjookladenuff
Cakepops

 Nøttestek
Nøttestek

 Julebrød/Julekake
Julebrød / Julekake
Prøv med mørk sjokolade og valnøtter.
Perfekt til kaffekosen

 Risboller
Risboller
 Sjokoladeboller
Sjokoladeboller



 Ikke glem at restene etter nyttårsmiddagen passer
perfekt i en pai