onsdag 26. november 2014

Nå også på facebook!

Nå er det snart et halvt år siden jeg startet denne bloggen, og dette har vært så utrolig gøy!
Ideen bak den var egentlig at jeg skulle få litt trening i å publisere, men også i forhold til å utfordre noen skrivevansker som jeg krangler litt med når det kommer til masterskrivingen og litterære publiseringer.
Jeg tenkte ikke over at folk faktisk ville lese det jeg skriver...

Dette setter jeg veldig stor pris på, og selv om det er litt skummelt så gir det meg også en ekstra motivasjon til å fortsette. Ikke minst er det fantastisk hyggelig med tilbakemeldingene jeg har fått på oppskriftene! Det varmer utrolig godt.

Jeg hadde egentlig ikke planer om å starte en side på facebook, men nysgjerrig som jeg er begynte jeg å trykke litt for å se hva dette var. Plutselig var den der, og responsen har vært overveldende! Igjen, kjempe gøy!!!

Tusen takk for at dere følger meg, og bruker oppskriftene mine!
Jeg håper maten smaker :)

- Kristina -

Bloggurat registreringslink