torsdag 12. juni 2014

Til lillesøster mius fra storesøster titina

Atter en matblogg!

Til mine utholdende venner som gang på gang har spurt etter oppskrifter, og ikke minst til min fantastiske lillesøster Maria. Hun har selv en spennende matblogg med en mengde fristende og deilige vegan - og vegetarretter som passer ypperlig for både kjøttspisere og andre -  Grønn Matglede.

Jeg vokst opp på en idyllisk øy midt i hjertet av sørlandet, med tre eldre brødre, lillesøster, mamma & pappa, to hunder, katt, tre kaniner og besteforeldrene våre boende i første etasje i en stor "svensk stuga". Med en mamma som alltid har elsket å lage mat og en bestemor som serverte deilige kaker og kjeks hver kveld til barne-tv, har kjærligheten ved det å ha familien samlet rundt et måltid alltid vært en viktig del av livet mitt. Dette vil jeg prøve å dele litt av her på denne bloggen.

Jeg er fryktelig glad i å lage mat - alle typer, farger og former. Men må tilstå at jeg ikke er den beste til verken å følge eller skrive ned oppskrifter når jeg lager mat, så dette kan bli en spennende utfordring fremover!

Håper det faller i smak :)

"A sister is a little bit of childhood that can never be lost."
- Marion C. Garretty